måndag 31 december 2012

Nyårshälsning!








































Vi har i vanlig ordning börjat nyårsafton med att springa Sylvesterloppet! För mig blev det den sämsta tiden hittills, men de snabbaste två varven runt Pildammsparken i år. 

Så jag är nöjd och glad!

Bilden är från Sylvesterloppet förra året























Ikväll ska vi ha vänner på middag, det blir snittar, pilgrimsmusslor, stekt oxfilé med rostade grönsaker och choklad- och hallonbakelser. Med lite tur kommer det ut några recept i veckan som kommer! Vid tolvslaget går vi ner till Stadsteatern och tittar på fyrverkerierna.

2012 har varit ett riktigt bra år tycker jag. Spännande utmaningar på jobbet och så har jag ju startat min allra första blogg! :) Responsen för "Fit på fett!" har varit mycket större än jag vågat hoppas. Bloggen har passerat 18000 sidvyer och har gått från ett par besökare om dagen till 200-300! Det är ni som gör det möjligt! Tack!

Det ska bli spännande att se vad 2013 ska innebära! 

Ha nu en riktigt trevlig kväll och Gott nytt år på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar