fredag 31 augusti 2012

3000 sidklick!






















Än en gång har bloggen passerat ett tusental! Jätteroligt! Ni är verkligen för fina! :)

Nu lovar jag att jag ska sluta tjafsa om antalet besök – i alla fall tills vi når 5000, men jag är fortfarande glatt överraskad att intresset är så stort – 3000 på mindre än 2 månader känns jättebra!

Jag var på hälsokontroll igår, blev testad, stucken och mätt, de flesta av provresultaten kommer om två veckor, men hittills så är jag hälsan själv! 


Gick förbi Café Krook på vägen tillbaka till jobbet, för lite lunch. De har inte så många alternativ, förutom sallader, för en LCHF:are, men den entusiasm och engagemanget som uppstod när det gick upp för henne att jag ”inte bara inte gillade potatis – utan åt någon sorts lågkolhydratkost” var inspirerande! Juste med ett ställe där ens specialkrav möts med entusiasm och nyfikenhet! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar