söndag 4 november 2012

Underhållsarbete



Hej mina fina läsare! 

Jag har på hittarecept.se's inrådan anslutit mig till deras tjänst, vilket gör att mina recept dyker upp på deras sida. Till min stora förskräckelse så har det som jag hittills tyckt varit ett ganska litet bekymmer, dvs att det är bilden på grisarna och inte matbilden som syns när jag delar inlägg, blivit ett allvarligt problem. Inte nog med att det oavsett vilket recept som dyker upp, så visas det grisar, det är dessutom så att hittarecept.se inte verkar hantera gif-bilder. Så mina fina grisar ser förskräckliga ut!











Ugh!

Detta gör att jag måste ändra layouten på alla mina recept och flytta ner grisarna till ingredienserna. Det kommer inte att påverka mitt bloggande nämnvärt, men under en tid så kommer mina recept ha blandade layouter, jag ber om ursäkt för detta och hoppas att ni har överseende! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar